TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN

Pyrimme antamaan kaikista tuotteista mahdollisimman hyvät tiedot ja kuvat verkkokaupassamme. Jos jokin asia mietityttää ennen tilausta, olethan yhteydessä sähköpostitse info@hamam.fi tai sivuillamme olevan lomakkeen kautta. Huomioithan, että mikäli haluat palauttaa tuotteen, vastaat itse siitä aiheutuvista lähetyskustannuksista.

  • Palautusaika on 14 päivää postipaketin noutohetkestä tai lähetyksen perille toimituksesta alkaen, pois lukien noutopäivä.
  • Palautettava tuote tulee olla vahingoittumaton ja 100%
  • Tuotteet on palautettava käyttämättöminä, sellaisessa kunnossa kun olet sen Tarkistamme kaikki tuotteemme ennen lähetystä.
  • Kaikki tuotteen osat tai ominaisuudet tulee palauttaa alkuperäisessä
  • Mikäli tuotteella on muita palautusehtoja, niistä on mainittu erikseen
  • Mittatilaus- tai yksilöllisillä uniikkituotteilla ei ole palautusoikeutta. Palauttaminen tapahtuu postin välityksellä. Voit myös toimittaa itse tuotteen suoraan myymälään. Palauttaessasi postitse:
  • Pakkaa tuote/tuotteet hyvin ja kestävään Vähimmäisvaatimuksena on vastaavan tasoinen pakkaus kuin alkuperäisessä toimituksessa käytetty pakkaus. Emme vastaa epäasianmukaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Mikäli asiakas on laiminlyönyt tuotteen huolelllisen pakkaamisen, tästä aiheutuvat kulut peritään asiakkaalta.
  • Kirjoita mukaan yhteystietosi ja liitä kopio
  • Vie palautettavat tuotteet postiin ja lähetä paketti meille sivuiltamme löytyvään osoitteeseen Yleensä tuotteen palautuksessa kestää normaalia postinkulkua pidempään. Keskimäärin saamme paketin 4-12 arkipäivän sisällä sen lähettämisestä.

Kauppasumma palautetaan alkuperäiselle maksutavalle heti, kun palautus on saapunut perille ja olemme tarkastaneet sen. Maksutavasta riippuen viive voi olla n. 2-7pv.

Halutessasi löydät lisää tietoa yleisistä etämyyntiin liittyvistä säädöksistä Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta: https://www.kkv.fi/tietoa-ja-ohjeita/ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/